Customer Excellence Partner Exports με έδρα τον Άγιο Αθανάσιο Θεσσαλονίκης

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση παραγγελιών εξωτερικού.
  • Υπολογισμός φορτίων – απευθείας επικοινωνία με τους πελάτες για την οριστικοποίησή τους.
  • Καταχώρηση παραγγελιών στο ERP πρόγραμμα της εταιρείας.
  • Επικοινωνία με όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα για τη διασφάλιση σωστής και έγκαιρης πληροφόρησης τόσο για την εξέλιξη της παραγγελίας όσο και για θέματα τρόπου πληρωμής.
  • Επικοινωνία με μεταφορικές και ναυτιλιακές εταιρίες για ανταγωνιστικά σέρβις και ναύλους.
  • Έκδοση προτιμολογίων, τιμολογίων και εξαγωγικών εγγράφων.
  • Συγκέντρωση πληροφοριών, συντονισμός κι ενημέρωση πελατών για την πορεία των παραγγελιών τους.
  • Άμεση συνεργασία και ανταλλαγή πληροφόρησης με το τμήμα Πωλήσεων

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Απόφοιτος-η τμήματος Οικονομικής κατεύθυνσης ή Logistics, Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας.
  • 1-2 χρόνια προϋπηρεσία σε παρόμοια θέση.
  • Άριστη γνώση εφαρμογών MS-Office.
  • Άριστη γνώση Αγγλικών.
  • Πνεύμα Συνεργασίας & Ομαδικότητας.
  • Ευελιξία & Προσαρμοστικότητα.
  • Δεύτερη ξένη γλώσσα θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.

Παρέχονται:

• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
• Πρόσθετη ιατροφαρμακευτική κάλυψη.
• Πολύ καλό περιβάλλον εργασίας.
• Μετακίνηση από και προς την εταιρεία.

 

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.