Customer Excellence Partner Exports με έδρα τον Άγιο Αθανάσιο Θεσσαλονίκης
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση παραγγελιών εξωτερικού.
- Υπολογισμός φορτίων – απευθείας επικοινωνία με τους πελάτες για την οριστικοποίησή τους.
- Καταχώρηση παραγγελιών στο ERP πρόγραμμα της εταιρείας.
- Επικοινωνία με όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα για τη διασφάλιση σωστής και έγκαιρης πληροφόρησης τόσο για την εξέλιξη της παραγγελίας όσο και για θέματα τρόπου πληρωμής.
- Επικοινωνία με μεταφορικές και ναυτιλιακές εταιρίες για ανταγωνιστικά σέρβις και ναύλους.
- Έκδοση προτιμολογίων, τιμολογίων και εξαγωγικών εγγράφων.
- Συγκέντρωση πληροφοριών, συντονισμός κι ενημέρωση πελατών για την πορεία των παραγγελιών τους.
- Άμεση συνεργασία και ανταλλαγή πληροφόρησης με το τμήμα Πωλήσεων
Απαραίτητα Προσόντα:
- Απόφοιτος-η τμήματος Οικονομικής κατεύθυνσης ή Logistics, Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας.
- 1-2 χρόνια προϋπηρεσία σε παρόμοια θέση.
- Άριστη γνώση εφαρμογών MS-Office.
- Άριστη γνώση Αγγλικών.
- Πνεύμα Συνεργασίας & Ομαδικότητας.
- Ευελιξία & Προσαρμοστικότητα.
- Δεύτερη ξένη γλώσσα θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.
Παρέχονται:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
• Πρόσθετη ιατροφαρμακευτική κάλυψη.
• Πολύ καλό περιβάλλον εργασίας.
• Μετακίνηση από και προς την εταιρεία.
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.